Kişisel Gelişim
Marka Bilinirliğini Artırmak
- Reklamın amacı markayı görünür kılmaktır, olabildiğince markanın bilinirliğinin artması için reklam verilmesi gerekmektedir.
- Sosyal sorumluluk projeleri markayı olumlu olarak etkilemekte ve akılda kalıcılığı arttırmaktadır.
- Yüksek amaçlar için kasıtlı olarak hata yapılır, firmaların bazılarının zarar açıklaması yatırım almak ve marka bilinirliğini artırmaktır.
- Hiç gerçekleşmemiş bir alanda adınızı duyurabilirsiniz. Örn; daha önce hiç ihracat gerçekleşmemiş bir ülkeye ihracat gerçekleştirerek ya da yeni bir ürün ortaya getirerek dikkatleri üzerinize çekebilirsiniz.
- Müşterilerinize mail gönderecekseniz getirinin ve dönüşün en çok olduğu 20.00-23.00 saat aralığını seçebilirsiniz.
- İnternet üzerinde kişilerin en çok tıklama saatler 08.00-09.00 ve 15.00-16.00 saatleridir, bu saatler düşünülerek sosyal medya için etkin paylaşımlar yapılabilir ve reklam çıkılabilir.
- Problem çözüldüğü sürece ürün satılabilir ve değer katılabilir.
- Müşteri arttırmak için öncelikle kendi çevremizden başlamamız gerekmektedir, dernekler, sanayi ve ticaret odaları, ilgili siteler ve sosyal medya kullanımı etkin rol oynamaktadır.
- Paradan ziyade network daha önemlidir.
- Boş pazar bularak rakipleri çıkarmak gereklidir. (Ürünün birebir aynısı olmasına gerek yoktur, ürün benzerde olsa rakiptir.)
- Ortaya konulan ürüne 4 yılda yeni bir şeyler eklemek gerekmektedir.
- Pazarlama ve markaya yatırım yapmak önemlidir.
- Ürün için e-posta pazarlaması yapılabilir. İnfo maili yerine ilgili kişinin mailini bularak mail göndermek daha etkilidir (linkedinden ilgili kişilere ulaşılabilir). Mailchimp uygulaması üzerinden ücretsiz olarak toplu mail gönderimi sağlanabilir.