E-Ticaret
Trendyol Kampanya Süreci Hakkında Bilinmesi Gerekenler
Günümüzde en çok kullanılan, kullanıcılarının diğer pazaryerlerine kıyasla daha çok sevilen, arka planında ciddi efor sarf edilen pazaryeri; Trendyol satıcılar için vazgeçilmezlerdendir. Satışların artması adına Trendyol tarafından dönem dönem, hatta aynı ay içerisinde 3-4 kampanya yapılmaktadır. Kampanya dönemlerinde katılım sağlanan kampanyaya göre satıcının kar oranı nerdeyse minimuma inmektedir. Ürün fiyatlandırması yapılırken kampanyaya dahil olunacağı düşünülerek satış fiyatının belirlenmesi tavsiye edilir. Ya da benzer ürünler varsa hem kampanyaya katılarak hem de kampanyaya katılmadan satışa dönüş oranı kontrol edilerek aksiyon alınabilir.
- Kampanyaya katılarak ürününün görünürlüğünü artırabilirsiniz bu sayede müşteriler tarafından satın alma oranı artacaktır.
- İlk etapta hangi kampanyaya katılacağınızda kararsız kalıyorsanız aynı kategoriye sahip ürünleri pay ederek mevcut kampanyalardan birçoğuna eş zamanlı katılabilirsiniz. Kampanya bazlı ürünleriniz bu sayede farklı kampanyalarda yer alacak ve satışa dönme oranı artacaktır.
- Kampanyaya katılım sağladıktan sonra reklamla satış potansiyeli olan ürünü desteklemeniz kesinlikle önerilmektedir.
- Yaptığınız her işlem için raporlar sayfasından dönüş oranını kontrol edebilir ve bir sonraki kampanya katılımında bu oranlara göre aksiyon alabilirsiniz.