E-TicaretSosyal Medya

Ürün Görseli Yüklerken Dikkat Edilmesi Gerekenler

  • İlk görsel dikkat çekici ve orantılanmış olmalıdır.
  • Ürünün tüm detaylarını gösteren fotoğraflar alıcının satın almasında daha aktif rol oynamaktadır.
  • Beyaz arka fonda olması Google reklamları ve pazaryerleri için önemlidir.
  • JPG formatında olmalıdır.
  • Çözünürlüğünün yüksek olması gerekmektedir.
  • 4 ya da 5 fotoğraf olması önerilmektedir.
  • Boyutu 1500×1500 px olarak ayarlanmalıdır.

* Profesyonel olarak makine ile çekilmiş olması şart değildir telefon ile muhteşem sonuçlar elde edilebilir. Bazen telefon ile çekilmiş görseller müşteriyi satın almada daha çok ikna etmektedir.

Eda YAVUZ

E-Ticaret Uzmanı.

İlgili Makaleler

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu